Anti aging mozgás, Anti-Aging Medicina | Dr. Fábián Emília, PhD


Egészség Így teheti álomszéppé a bőrödet a sport Nem csak az alakodnak, az arcbőrödnek is kimondottan jót tesz, ha edzésben tartod magad.

anti aging mozgás

Tartsd be az alapvető szépségszabályokat, és a sport hatására ragyogóbb lesz a pofid! Ha viszont úgy kell rávenned magad az edzésre, vagy épp totál kezdődként szeretnél belevágni, van egy fantasztikus motivációs tippünk: ha rendszeresen sportolsz, nem csak az alakod lesz karcsúbb, izmosabb, a hangulatod meg jobb, hanem ráadásként a bőröd is profitál a tréningekből.

anti aging mozgás

Lehet, hogy amikor edzés végén izzadtan, kipirultan, csapzott hajjal a tükörbe nézel, ezt nehéz elhinni. Pedig abszolút így van, számtalan kutatás támasztja alá, hogy a bőröd feszessége és simasága miatt is érdemes beiktatni a mindennapjaidba a rendszeres mozgást. Nézzük csak, hányféleképp szépíthetnek az edzéseid!

anti aging mozgás

Üdébbnek látszol A mozgás hatására fokozódik a vérkeringés, aminek köszönhetően javul a szövetek, sejtek vérellátása. Ami jobb oxigén- és tápanyagellátást eredményez — és ha ezekből több van, a bőröd üdébbnek, élettelibbnek látszik, és az olyan alapvető folyamatai, mint például a anti aging mozgás, sokkal jobban, hatékonyabban működnek.

Turbó kollagéntermelés A fokozódó vérkeringés a sejtmegújulás mellett a kollagéntermelésre is pozitív hatással van — ez pedig nagyon jót tesz a bőröd feszességének és rugalmasságának.

anti aging mozgás

Köszönhető egyrészt a már említett fokozott vérkeringésnek, az izzadás miatti kifényesedésnek és a mozgás hatására jelentkező endorfinlöketnek. Ez a hormon nem csak a hangulatodnak tesz jót, anti-aging szempontból is jelentős szerepe van, mert lassítja az öregedési folyamatokat. Ez azonban nem egyenlő azzal, hogy a szervezet méregtelenítő folyamatai hatékonyabbak lesznek, figyelmeztet a Webmd cikke — a méreganyagok kiválasztása ugyanis elsősorban a máj feladata.

anti aging mozgás

A szövetközi felesleges anyagok, szövettörmelékek eltávolítása azonban valóban hatékonyabb lesz, úgy képzeld el, mintha belülről tisztítanád meg a bőrödet. Kevesebb pattanás A pattanásos arcbőr okai között előkelő helyen szerepel a stressz. A mozgás viszont bizonyítottan szuper stresszoldó — anti aging mozgás a termelődő endorfinoknak köszönhetően.

  • Személyi edzőnk válaszol: aki nem mozog, gyorsabban öregszik Collagen Cocktail ArcfiatalításBlogBőrápolásBőrfeszesítésDiétaHialuronsavhyaluronsavKollagénKollagén-peptidRánctalanítás Tudtad, hogy ha túl sok kávét iszol, azt bizony a fogyókúrád is megsínyli?
  • Ács Helga
  • A 10 legjobb anti aging termék
  • Plus grand domaine skiable suisse anti aging

És ha kevésbé sztresszelsz, kevesebb a stresszhormon a testedben, kevésbé leszel hajlamos a pattanások kialakulására. A stressz hatására termelődő kortizol hormon rossz hatással van a faggyúmirigyek működésére, ez lehet az egyik oka a feszkós időszakban gyakrabban megjelenő pattanásoknak.

Minden hétfőn 17:30-kor

Az ekcéma is egy olyan bőrprobléma egyébként, aminek szoros a kapcsolata a stressz-szinteddel, szóval ha ekcémára hajlamos a bőröd, rendszeres sport hatására javulhat az állapota. Beautyszabályok edzéshez Persze ahhoz, hogy ezeket a pozitív hatásokat élvezhesd, néhány fontos szépségszabályt be kell tartanod.

Életünk reformja: mozgás, jóga, meditáció A klasszikus és az alternatív orvosok mind egyetértenek abban, hogy hiába szedünk tablettákat, táplálkozunk egészségesen és csökkentjük a stresszt, igazán csak akkor maradunk egészségesek, ha beépítjük mindennapjainkba a mozgást. Cukorbaj, hátfájás, asztma, depresszió — mindez csak néhány azon betegségek közül, amelyeket mozgásterápiával megelőzhetünk és karbantarthatunk. A mozgás a természetben jókedvűvé és edzetté tesz Hiába a sok figyelmeztetés, az egészségtelen életmód hátrányaira való hivatalos figyelmeztetés, semmi sem használ, még soha ennyi túlsúlyos, cukorbajos és magas vérnyomásos beteg nem ült a rendelőkben, mint mostanában. Soha nem láncolt még ennyi embert a képernyők elé a multimédiás szórakozás.

Tisztítsd anti aging mozgás a bőrödet sportolás előtt — legegyszerűbb, ha micellás lemosóval áttörlöd, de persze ha van időd teljes tisztításra, az még jobb. Edzés után is tisztítsd a pofidat, a rajta maradó izzadság ugyanis irritálhatja, kiszáríthatja. Ha a szabadban edzel, kötelező a fényvédő!

anti aging mozgás

Keress olajmentes, nem komedogén, izzadásálló változatot. Ne gondold, hogy egy kis lepirulás belefér — sem a bőröd egészsége, sem a későbbi simasága érdekében NEM fér bele.

Tusolj le amint lehet — a háton illetve a testen megjelenő pattanások egyik oka lehet a bőrödön maradó izzadság.

Kerüld a szoros edzőcuccokat, és az olyanokat is, amelyek bárhol dörzsölnek. Ami eleinte csak kis kellemetlenségnek tűnik, az később kidörzsölődést, kisebesedést, elfertőződést okozhat.

Anti-pattanás hatás

Edzés után hidratálj — a pofidat és a testedet is, az izzadságban lévő sónak ugyanis erős szárító hatása van. Ha rozáceával, komolyabb ekcémával, psoriasissal küzdesz, beszéld meg a bőrgyógyászoddal, milyen óvintézkedések mellett sportolhatsz, hogy ne romoljon a bőröd állapota.

  • Az egészség és az esztétikus külső ezért szükséglet.
  • Néhány kilométert lekocogni egy nehéz munkanap után vagy reggel egy órával korábban kelni csak azért, hogy megizzaszd magad, bizony kemény munka, de megéri a fáradtságot és a jutalom amit bezsebelhetsz csakis a TIÉD!
  • Termeszetes ranctalanito
  • Teljeskörű anti aging szemkörnyékápoló

Fogyni szeretnél, azért edzel? Vannak még hasznos tippjeink!